Všeobecní administrativní pracovníci

HPP lze i na plný úvazek/mzda 25 tis Kč. - dle domluvy. Pracovní doba Pondělí - pátek

Náplň práce: evidence skladu řeziva, evidence skladu kulatého dříví, pokladní prodej řeziva a palivového dříví, vydané faktury, spolupráce s účetním oddělením, komunikace se zákazníky, jiné administrativní činnosti spojené s provozem střediska

Kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky.

Plat od:
12 500 Kč
Pracoviště:
Nymburk
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Nástup:
02.04.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Vhodné i pro absolventy
ANO
Vhodné i pro občany se ZPS
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Milan Janeček
723 816 220
petra#hladka|fischertpd#cz







Články ze světa práce


Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.