Všeobecní administrativní pracovníci

Náplň práce
- Práce s interními databázemi
- Komunikace s dodavateli a ostatními odděleními
- Příprava podkladů
- Vytváření prezentací, kalkulace v Excelu
- Vyhodnocování dat, monitoring, analýza trhu
- Koordinace daných úkolů
- Fakturace, zpracování objednávek
- Možnost částečného Home office
Požadavky:
- Zájem o automotive
- AJ nebo NJ na komunikativní úrovni
- Práce s MS office
- Organizační dovednosti
- Příjemné vystupování
- Vhodné i pro absolventy
Zaměstnanecké výhody:
- individuální finanční benefity
- možnost Home office
- speciální kurzy a školení pro osobností i pracovní růst zaměstnance
- flexibilní pracovní doba
- stravenky
- sick days
- flexipassy
- jazykové kurzy -Angličtina, Němčina
- teambuildingy
Hlásit se e-mailem.

Plat od:
30 000 - 40 000 Kč
Pracoviště:
Liberec
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
29.04.2024
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Tamara Věchetová
221 228 451
hr|beko-engineering#cz






Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaANGEL HELPERS s.r.o.
od 21 300 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BřeclavOKRESNÍ SOUD V BŘECLAVI
21 800 - 27 260 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

SvitavyEUROLIMEX s.r.o.
od 10 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PřerovTRINOM s.r.o.
35 000 - 45 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

BřeclavVězeňská služba České republik
28 000 - 38 000 Kč

Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.