Kontakt: e-mail: hr@trackdesk.comCo bude tvou náplní práce: - Kvalifikace & Scoring leadů- Demo cally se zákazníky (ukázání naší platformy těm, kteří o to projeví zájem)- Automatizace komunikace se zákazníky- Podpora zákazníků při onboardingu a na začátku jejich předplatného- Komunikace s Produktovým a Support teamem ohledně potřeb klientů- Sbírání feedbacku na náš software- Výroba promo materiálů (prezentace, nabídky, PDF apod.)Jaké dovednost jsou nezbytné mít:- Předchozí zkušenosti na Sales/Customer success pozici, ideálně i zkušenosti z B2B/SaaS alespoň 3 roky- Zkušenost s CRM systémy (používáme Pipedrive)- Výborná znalost angličtiny - všichni naši zákazníci jsou globální firmy a komunikace je pouze v angličtině- Logické a analytické uvažování- Rád/a se hrabeš v číslech, dobře ovládáš Excel nebo Google Sheets- Máš ve věcech pořádek