SALES MANAGER - B2B | DACH region | ZLÍN

Máte již zkušenosti v oblasti obchodu? Chcete se realizovat ve stabilní firmě se zákazníky po celém světě? Nevadí Vám cestování a domluvíte se německy?

Pak hledáme právě VÁS!

Do výrobní firmy ve Zlíně hledáme SALES MANAGERA!

Vaší náplní práce bude:
- aktivní hledání nových obchodních příležitostí ve svěřeném regionu
- pravidelný kontakt se zákazníky ohledně spokojenosti a řešení případných problémů
- spolupráce na rozvoji firemní strategie
- spolupráce napříč odděleními (obchod, marketing, atd.)Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
60 000 Kč
Pracoviště:
Zlín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

Musíte mít:
- výbornou úroveň německého jazyka
- zkušenost na obdobné obchodní pozici v oblasti B2B prodeje
- řidičský průkaz sk.B
- ochotu cestovat za zákazníky

Výhodou bude:
- výborná úroveň anglického jazyka
- zkušenost v oblasti technického obchodu

Cizí jazyk:

Německy

Bonusy:

- 4 týdny dovolené s možností nadstandardní dovolené 5 dnů navíc
- bonusová složka mzdy závislá na obchodních výsledcích
- jazykové kurzy angličtiny
- firemní akce v průběhu roku
- závodní dotované stravování

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Obchodní ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Olomouc (GR)
(+420) 584 108 780
M#Barta#404722203203|applications#grafton#cz





Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v maloobchodě

KlatovyTOP TANK s.r.o.
40 000 - 50 000 Kč

Řídící pracovníci v maloobchodě

Karlovy VaryBM ČESKO s.r.o.
od 35 000 Kč

Řídící pracovníci v maloobchodě

PrahaDR. OPTIK CZ s.r.o.
od 25 000 Kč

Řídící pracovníci v maloobchodě

PardubicePROFIZOO s.r.o.
26 000 - 30 000 Kč

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.