Odborní pracovníci v sociální oblasti

Náplň práce: sociální práce s pacienty, rodinami, úřady. Vedení důchodové pokladny, administrativa. Pomoc při uplatňování práv a oprávněných zájmů pacienta, koordinace se zdravotním týmem a lékaři.

Požadujeme: odbornou způsobilost dle vyhlášky 96/ 2004 Sb., trestní bezúhonnost, samostatnost, spolehlivost.

Plat od:
30 000 Kč
Pracoviště:
Humpolec
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.05.2024
Obor a Profese:
Sociální pracovník
Min. vzdělání:
Vyšší odborné vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Petra Nováková DiS.
736190708
personalni|vysocinskenemocnice#cz






Podobné nabídky práce

Asistenti učitelů

ŠumperkZákladní škola Postřelmov, okr
12 520 - 15 900 Kč

Sociální pracovníci specialisté v oblasti péče o zdravotně postižené

JihlavaINTEGRAČNÍ CENTRUM SASOV z.ú.
25 000 - 30 000 Kč

Asistenti pedagogů

DěčínVýchovný ústav, Dětský domov s
17 540 - 23 720 Kč

Pracovníci péče o děti v domácnostech

JihlavaGenerace KK, z. s.
22 500 - 24 500 Kč

Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.