PLÁNOVAČ VÝROBY S AJ/NJ

Rozšiřujeme tým PLÁNOVAČŮ VÝROBY! Budeš potřebovat alespoň krátkou praxi ve výrobním prostředí a znalost angličtiny nebo němčiny pro občasnou komunikaci se zahraničím. Přídáš se k nám právě ty?

Čekat tě bude:
- plánování výroby dle využití strojů
- optimalizace zásob materiálu pro výrobu
- včasné dodání polotovarů pro výrobu
- včasné dodání hotových výrobků zákazníkům
- zodpovědnost za sklad (polotovary i hotové výrobky), inventarizaceZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
45 000 Kč
Pracoviště:
Český Krumlov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- min. SŠ vzdělání
- znalost AJ či NJ na úrovni B1
- znalost balíčku MS Office
- pečlivost, organizační schopnosti

Cizí jazyk:

Anglicky, Německy

Bonusy:

pět týdnů dovolené
příspěvek na obědy
příspěvek na dojíždění
mobilní telefon, notebook
prémie na dovolenou a vánoce
příspěvek na životní pojištění
příspěvek na jazykové kurzy
příspěvek na školení a kurzy
různé sportovní a kulturní akce pořádané firmou
příspěvek k životnímu jubileu
věrnostní příspěvek za odpracovaná léta u firmy

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Plánovač výroby
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Ceske Budejovice (GR)
(+420) 389 502 940
j#pudivitrova#404362203203|applications#grafton#cz






Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?

Jsem osoba se zdravotním postižením a chci se uplatnit na trhu práce. Jak na to?
Každý z nás má právo pracovat a sám si zajistit obživu, a to včetně jedinců se zdravotním postižením. Existují pracovní místa, která jsou speciálně určena pro osoby se ZTP, další pracovní pozice pro ně mohou být rovněž vhodné. Vždy to souvisí s dovednostmi a možnostmi daného jedince a rovněž s pracovními podmínkami na pracovišti.