Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

PRACOVNÍCI V SOCIÁLNÍCH SLUŽBÁCH PRO HOSPIC
POŽADUJEME: odbornou způsobilost - vzdělání v sociálním nebo zdravotním oboru (v souladu se zák. č. 108/2006 Sb.) nebo základní či střední vzdělání + absolvování rekvalifikačního kurzu Pracovník v sociálních službách, zdravotní způsobilost - s ohledem na charakteristiku práce (manipulace s klienty), psychickou odolnost, nepřetržitý provoz, trestní bezúhonnost, základy práce na PC, respekt ke křesťanským hodnotám, aktivní přístup k práci, spolehlivost, trpělivost, komunikativnost, schopnost pracovat v týmu i samostatně.
Výhodou je praxe v oboru, zkušenost s poskytováním služeb pro seniory a osoby se zdravotním postižením.
NABÍZÍME: smlouvu na dobu určitou - s možností prodloužení, plný pracovní úvazek, odpovídající mzdové ohodnocení + zákonné příplatky, po zkušební době navýšení osobního příplatku, supervizní podporu, 5 týdnů dovolené, stravenky, více při osobním pohovoru.
PRVNÍ KONTAKT: telefonicky na čísle 739 243 896 nebo e-mailem na orsagova@diakonievm.cz
ov. 15.9.

Plat od:
20 000 Kč
Pracoviště:
Valašské Meziříčí
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.11.2023
Obor a Profese:
Ošetřovatel
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Hana Orságová
739 243 896
orsagova|diakonievm#cz


Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.



Cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte nastavení o souborech cookies.

Nastavení cookies  Přijmout všechny cookies