Řídící pracovníci ve zpracovatelském průmyslu

Požadujeme: vyučen v oboru řezník nebo v oboru příbuzném, praxe v oboru min. 2 roky, znalost práce na pc (word, excel), ŘP sk. B, C, flexibilitu, pečlivost, zodpovědnost, samostatnost, psychickou odolnost, výhodou profesní průkaz, maturita
Mzda + prémiová složka
Zaměstnanecké výhody: nabízíme dlouhodobou, stabilní a jistou práci, velmi dobré finanční ohodnocení, náborový příspěvek 10.000 Kč, pracovní smlouvu na HPP, zvýhodněná nabídka produktů Komerční banky, příspěvek na závodní stravování z vlastní produkce (svačiny a obědy) - stravování v areálu společnosti, výhodné ceny výrobků a balíčků z vlastní produkce, vánoční dárky, příspěvek na vybrané kulturní a sportovní akce
Životopisy zasílat na e-mail: pribkova@masowest.cz do 30.9.2023

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Klatovy
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
14.09.2023
Obor a Profese:
Provozní ředitel/manažer
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Eliška Příbková
602 406 670
pribkova|masowest#cz


Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?



Cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte nastavení o souborech cookies.

Nastavení cookies  Přijmout všechny cookies