Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

KO: Ing. Šárka Petrtýlová, tel.: 556 312 203, Mgr. Miroslava Kalivodová, tel.: 556 312 212

Druh práce: referent odboru správních činností a obecního živnostenského úřadu

Charakteristika práce:
Zajišťování výkonu státní správy na úseku občanských průkazů, cestovních dokladů, evidence obyvatel a ohlašovny.
Výkon činností spojených s přijímáním a zpracováním žádostí o vydání občanských průkazů a cestovních dokladů a předáváním již vyhotovených dokladů včetně dalších činností souvisejících s evidencí těchto dokladů a prací v agendovém informačním systému evidence občanských průkazů a agendovém informačním systému evidence cestovních dokladů.
Zajišťování činností v souvislosti s evidencí obyvatel, přihlašováním občanů k trvalému pobytu a zapisováním údajů do agendového informačního systému evidence obyvatel a prací s tímto informačním systémem.
Vybírání správních poplatků za provedené úkony dle platné legislativy.
Rozhodování ve věci zrušení údaje o místě trvalého pobytu občanů, vedení správních a přestupkových řízení.
Vydávání ověřených výstupů z agendy Czech POINT.
Provádění vidimace a legalizace.
V rámci zástupu zajišťování vyřizování matriční agendy.

Zařazení: úředník - požadavek na prokázání zvláštní odborné způsobilosti podle vyhlášky č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů, do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru

Místo výkonu práce: Město Vítkov

Předpokládaný nástup: 01.01.2024

Předpoklady pro vznik pracovního poměru: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů

Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání

Jiné požadavky:
- samostatnost, spolehlivost a vysoké pracovní nasazení
- uživatelská znalost práce na PC (MS office, Internet)
- výhodou praxe ve státní správě nebo samosprávě, zvláštní odborná způsobilost podle vyhl. MV č. 512/2002 Sb., ve znění pozdějších předpisů
- orientační znalost zákona č. 133/2000 Sb., o evidenci obyvatel a rodných číslech a o změně některých zákonů (zákon o evidenci obyvatel), ve znění pozdějších předpisů; zákona č. 269/2021 Sb., o občanských průkazech, ve znění pozdějších předpisů; zákona č. 329/1999 Sb., o cestovních dokladech, ve znění pozdějších předpisů; zákona č. 301/2000 Sb., o matrikách, jménu a příjmení a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů
- nutný řidičský průkaz skupiny B (řízení referentského motorového vozidla při pracovních cestách)

Povinné náležitosti písemné přihlášky uchazeče do výběrového řízení:
- jméno, příjmení a titul uchazeče
- datum a místo narození uchazeče
- státní příslušnost uchazeče
- místo trvalého pobytu
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana
- datum a podpis uchazeče

K přihlášce uchazeč připojí:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a

Plat od:
23 390 - 34 370 Kč
Pracoviště:
Opava
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.01.2024
Obor a Profese:
Referent
Min. vzdělání:
Vyšší odborné vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Šárka Petrtýlová
556 312 203
Na inzerát není možné odpovědět, protože firma neuvedla kontaktní email. Pro odpověď prosím použijte jiné kontaktní údaje.

Podobné nabídky práce

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

Karlovy VaryStatutární město Karlovy Vary
23 390 - 34 370 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

OlomoucStatutární město Olomouc
24 100 - 31 820 Kč

Ostatní odborní pracovníci v administrativě a správě organizace

BrnoÚstřední kontrolní a zkušební
24 100 - 31 820 Kč

Pracovníci veřejné správy v oblasti sociálních a jiných dávek

České BudějoviceJihočeský kraj
25 280 - 37 170 Kč

Odborní pracovníci hospodářské správy

Ústí nad LabemNIKA EURO TRANS s.r.o.
38 000 - 45 000 Kč

Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.



Cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte nastavení o souborech cookies.

Nastavení cookies  Přijmout všechny cookies