Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice.
Druh práce: koordinační pracovník/pracovnice Platová třída: 9 - 10 (dle dosaženého vzdělání) Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb Termín nástupu: 2. ledna 2024 nebo dle dohody Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba).
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., ve znění pozdějších předpisů: - státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR - věk minimálně 18 let - způsobilost k právním úkonům - bezúhonnost - ovládání jednacího jazyka.
Minimální požadavky úřadu: - vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání - velmi dobré organizační a komunikační schopnosti - základní znalosti v oblasti dotací a grantů, dotačních titulů ČR a programů EU - zkušenosti z oblasti přípravy a realizace projektů - rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů - rámcová znalost zákona o účetnictví č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů a doplňků - rámcová znalost vyhlášky č. 412/2021 Sb. o rozpočtové skladbě ve znění pozdějších změn - velmi dobrá uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet).
Výhodou: - praxe v územní samosprávě nebo státní správě - zkušenosti z oblasti problematiky účtování dotací - řidičské oprávnění skupiny B.
Nabízíme: - odborné vedení v adaptačním procesu - pět týdnů dovolené - pružná pracovní doba - zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na kulturní, společenské akce a zájezdy, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km) - profesní růst a prohlubování znalostí - týmová práce - možnost získání služebního bytu.
Výčet dokladů, které je nutné předložit: - vyplněná přihláška do výběrového řízení (závazný tiskopis je k dispozici v podatelně MěÚ Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz) - strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech a dovednostech uchazeče - výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Lhůta pro podání přihlášek: do 02.10.2023 (včetně), přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.
Bližší informace o pracovním místě lze získat u vedoucího odboru komunálního hospodářství Ing. Vladimíra Bartíka, tel. 354 440 116, e-mail: bartik@cheb.cz
Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 00 Cheb.
Termín pohovoru s uchazeči: 09.10.2023 (místo a čas budou upřesněny telefonicky).
Vyhlašovatel si vyhr |