Ostatní úředníci jinde neuvedení

Tajemník Městského úřadu Cheb vyhlašuje dle zákona č. 312/2002 Sb. výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka/úřednice.

Druh práce: koordinační pracovník/pracovnice
Platová třída: 9 - 10 (dle dosaženého vzdělání)
Místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Cheb
Termín nástupu: 2. ledna 2024 nebo dle dohody
Pracovní doba: Po+St 7:30-17:00 h (pružná pracovní doba), Út+Čt+Pá 8:00-14:00 h (pružná pracovní doba).

Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., ve znění pozdějších předpisů:
- státní občanství ČR nebo trvalý pobyt v ČR
- věk minimálně 18 let
- způsobilost k právním úkonům
- bezúhonnost
- ovládání jednacího jazyka.

Minimální požadavky úřadu:
- vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou, nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání
- velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
- základní znalosti v oblasti dotací a grantů, dotačních titulů ČR a programů EU
- zkušenosti z oblasti přípravy a realizace projektů
- rámcová znalost zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), ve znění pozdějších předpisů
- rámcová znalost zákona o účetnictví č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů a doplňků
- rámcová znalost vyhlášky č. 412/2021 Sb. o rozpočtové skladbě ve znění pozdějších změn
- velmi dobrá uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, internet).

Výhodou:
- praxe v územní samosprávě nebo státní správě
- zkušenosti z oblasti problematiky účtování dotací
- řidičské oprávnění skupiny B.

Nabízíme:
- odborné vedení v adaptačním procesu
- pět týdnů dovolené
- pružná pracovní doba
- zaměstnanecké benefity (příspěvek na stravenky, příspěvek na ošatné, příspěvek na kulturní, společenské akce a zájezdy, příspěvek na dovolenou, příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění po odpracování 1 roku, příspěvek na dopravu do zaměstnání při dojíždění nad 15 km)
- profesní růst a prohlubování znalostí
- týmová práce
- možnost získání služebního bytu.

Výčet dokladů, které je nutné předložit:
- vyplněná přihláška do výběrového řízení (závazný tiskopis je k dispozici v podatelně MěÚ Cheb a na internetových stránkách www.cheb.cz)
- strukturovaný životopis s údaji o dosavadní praxi a odborných znalostech a dovednostech uchazeče
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Lhůta pro podání přihlášek: do 02.10.2023 (včetně), přihlášky doručené po stanoveném termínu budou vyřazeny.

Bližší informace o pracovním místě lze získat u vedoucího odboru komunálního hospodářství Ing. Vladimíra Bartíka, tel. 354 440 116, e-mail: bartik@cheb.cz

Místo a způsob podání přihlášky: osobně na podatelně MěÚ Cheb nebo písemně na adrese: Městský úřad Cheb, odbor kanceláře starosty, Pavlína Skoupá, náměstí Krále Jiřího z Poděbrad 14, 350 00 Cheb.

Termín pohovoru s uchazeči: 09.10.2023 (místo a čas budou upřesněny telefonicky).

Vyhlašovatel si vyhr

Plat od:
25 000 - 38 000 Kč
Pracoviště:
Cheb
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
02.01.2024
Obor a Profese:
Pracovník na přepážce
Min. vzdělání:
Vyšší odborné vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Vladimír Bartík
354440116
bartik|cheb#cz

Podobné nabídky práce

Ostatní úředníci jinde neuvedení

PříbramJindřich Tomášek
28 000 - 35 000 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

TišnovMěsto Tišnov
od 24 100 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

BruntálMěsto Bruntál
25 000 - 35 000 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

PrahaÚřád vlády České republiky
od 34 840 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

PrahaÚřád vlády České republiky
od 26 550 Kč

Ostatní úředníci jinde neuvedení

JihlavaKraj Vysočina
25 280 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?



Cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte nastavení o souborech cookies.

Nastavení cookies  Přijmout všechny cookies