Pracovní poměr na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek.Pozice je vhodná i pro absolventy/absolventky.Náplň práce: podpora obchodního oddělení a back office, komunikace se zákazníky v češtině a angličtině, zpracování objednávek od zákazníků, příprava administrativních podkladů pro listing produktů, administrativní péče o zákazníky, příprava podkladů pro analýzu prodejů, pohotová komunikace napříč odděleními firmy, účast na veletrzích v ČR i zahraničí.Co zaměstnavatel očekává: min. SŠ vzdělání s maturitou; anglický jazyk na pokročilé komunikativní úrovni, mluvenou i psanou formou (znalost dalšího jazyka je výhodou); velmi dobré komunikační schopnosti; aktivní znalost práce s PC (Outlook, Excel, Word); schopnost pracovat samostatně, ale i v týmu; odpovědnost, pečlivost a spolehlivost; pozitivní přístup a chuť do práce.Zaměstnanecké výhody: stravenkový systém, kafeterie.Kontakt zasláním životopisu na e-mail: katerina.skodova@gamacz.cz