Koordinátor správy budov

Hledá se koordinátor správy budov!

Budete řešit zejména koordinaci činností oddělení správy budov a údržby a jednat s externími firmami a správci objektu.

Budete zodpovídat za:
- Objednávky v rámci servisu a odpadového hospodářství
- Zajišťování servisu
- Kontrolu termínů revizí vyhrazených zařízení a jejich evidenci
- Administrativu spojenou se správou budovy
- Řízení týmu pro zajištění drobných oprav

Neměla by Vám být cizí administartivní část této práce a zároveň byste měl mít povědomí o technických záležitostech pro určení možností oprav závad.Zašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
40 000 Kč
Pracoviště:
Plzeňský kraj
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- Technické vzdělání výhodou, nejlépe vysokoškolské
- Zkušenost na obdobné pracovní pozici
- Angličtina alespoň na mírně pokročilé úrovni - schopnost porozumět a psát
- MS Office
- Velmi dobré organizační dovednosti
- Řidičský průkaz sk. B

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- 5 týdnů dovolené
- smlouva na dobu neurčitou
- příspěvek na dopravu 3 Kč/km
- pro kandidáty žijící mimo Plzeň relokační balíček
- flexibilní pracovní doba
- stravenky v hodnotě 110 Kč
- flexipass - 400 Kč/měs.
- příspěvek na penzijní připojištění
- služební telefon, služební notebook
- výhodný mobilní tarif pro soukromé využití
- jazykové kurzy, odborná školení
- firemní akce
- možnost kariérního rozvoje
- Hodiny jógy na pracovišti

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Facility Manager
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Plzen (GR)
(+420) 378 402 800
L#Konopikova#402916203203|applications#grafton#cz

Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.



Cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte nastavení o souborech cookies.

Nastavení cookies  Přijmout všechny cookies