Specialisté v oblasti informačních a komunikačních technologií

Požadujeme: schopnost samostatného myšlení a práce, zároveň schopnost práce v kolektivu, pracovní nasazení, flexibilitu, řidičské oprávnění min. skupiny B, manuální zručnost. Základní znalost telekomunikačních sítí výhodou. Nabízíme: zajímavé finanční ohodnocení, dlouhodobé zaměstnání v zaběhlé a prespektivní společnosti, práce v kreativním kolektivu, zajímavé zaměstnanecké benefity. Práce vhodná pro nekuřáka.

Plat od:
28 000 Kč
Pracoviště:
Turnov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.10.2023
Obor a Profese:
Specialisté v oblasti informačních a komunikačních technologií
Min. vzdělání:
Nezáleží na vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Kateřina Kolovratníková, DiS.
484 840 004
prace|pamico-czech#cz

Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti informačních a komunikačních technologií

OstravaZdravotní ústav se sídlem v Os
25 280 - 37 170 Kč

Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?



Cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte nastavení o souborech cookies.

Nastavení cookies  Přijmout všechny cookies