Řídící pracovníci v oblasti obchodu

- Požadujeme: vzdělání ÚSO s maturitou - technické nebo ekonomické zaměření, znalost AJ - běžná emailová komunikace. Schopnost základní orientace ve strojírenských výkresech, zkušenost s jednáním se zákazníky.
- Požadované vlastnosti: samostatnost, komunikatovnost a pečlivost.
- Pracovní náplň: komunikace s nákupčími zákazníků - příjem poptávek, vyjasnění případných nejasností, spolupráce při přípravě nabídek, uzavírání kupních smluv, vyhledávání nových obchodních příležitostí, cenová vyjednávání, spolupráce na tvorbě obchodního plánu, vedení týmu 4 lidí
V případě Vašeho zájmu nás kontaktujte e-mailem, telefonicky (po - pá 8 - 13 hod)

Plat od:
40 000 - 45 000 Kč
Pracoviště:
Hradec Králové
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.10.2023
Obor a Profese:
Bankovní specialista
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Slezáková Zuzana
725 168 203
zslezakova|kovarna#cz

Podobné nabídky práce

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

TáborAndy-auta s.r.o.
50 000 - 70 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

OstravaVÍNO HRUŠKA s.r.o.
od 26 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

České BudějoviceVA & HR s.r.o.
55 000 - 75 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti ostatních odborných služeb

Frenštát p. RadhoštěmMěsto Frenštát pod Radhoštěm
36 000 - 50 000 Kč

Řídící pracovníci v oblasti obchodu

KladnoVEBED, s.r.o.
17 300 - 40 000 Kč

Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.



Cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte nastavení o souborech cookies.

Nastavení cookies  Přijmout všechny cookies