Kontakt: Friedlová Martina, tel.: 775 228 788, e-mail: martina.friedlova@kokiska.czDo našeho týmu customer care hledáme nadšence se zápalem pro nakupování a komunikaci.Náplní práce je zodpovídání všech dotazů od našich zákazníků na témata produkty, doba dodání, platby, informace k reklamacím a mnoho dalšího. Vždy se snažíme najít nejen správné řešení, ale hlavně vykouzlit zákazníkovi úsměv na tváři. Společně také budeme pracovat na zvyšování standardů naší zákaznické péče.A to vše v našich moderních kancelářích v Karlových Varech.Co u nás tedy budeš dělat?- komunikovat se zákazníky (telefon, email, chat) a odpovídat na jejich otázky- kontrolovat příchozí objednávky a řešit individuální přání zákazníků- přidávat nové produkty, ale také upravovat již existující, případně opravovat chyby a překlepyCo očekáváme my od Tebe?- rozhled v oblasti internetového obchodu a jeho základní znalost- uživatelská znalost PC, textového a tabulkového editoru- uvítáme anglický jazyk alespoň na úrovni A2 a chuť se dále zlepšovat- výborné vyjadřovací schopnosti- komunikativnost - nebát se zvedat telefon a zjistit co zákazník potřebuje- přátelské a sebevědomé vystupování i v obtížných situacích- preciznost, smysl pro detail a musíš být týmový hráčStravenkový paušál, vánoční s mimořádné odměny, sickdays, home office