Všeobecní administrativní pracovníci

Administrativní činnost v ordinaci lékaře, telefonické objednávky pacientů, provozní záležitosti, úklid prostor.
Zaměstnanecké výhody:
5 týdnů dovolené, indispoziční volno, pravidelné odměny, příspěvek na stravu.

Plat od:
23 000 Kč
Pracoviště:
Plzeň
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.11.2023
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Mgr. Veronika Urbanová
veronika#urban|seznam#cz

Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

JihlavaAG servis - zemědělská technik
23 000 - 35 000 Kč

Úředníci jinde neuvedení

PrahaÚřad práce České republiky
21 710 - 31 820 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaEnerfis s.r.o.
od 22 400 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

ChrudimBrickwork s.r.o.
23 000 - 28 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaThales DIS Czech Republic s.r.
od 50 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Havlíčkův BrodMAFITA s.r.o.
24 000 - 30 000 Kč

Články ze světa práce


Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?
S příchodem nového člena rodiny nepřichází jen radost, ale také vyšší rodinné výdaje. Je tedy logické, že ženy často hledají možnosti přivýdělku, nebo nechtějí přestat podnikat. Jaká jsou omezení, která vás potkají při podnikání na mateřské/rodičovské dovolené?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?



Cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte nastavení o souborech cookies.

Nastavení cookies  Přijmout všechny cookies