PŘÍPRAVÁŘ/ROZPOČTÁŘ STAVEB – LIBERECKÝ KRAJ – 60 000 KČ

Máte zkušenosti z pozice přípraváře/rozpočtáře staveb? Řešení cenových nabídek a komunikace s investory je pro Vás brnkačka? Tak neváhejte a zašlete mi své CV!

Aktuálně obsazuji pozici PŘÍPRAVÁŘ/ROZPOČTÁŘ STAVEB – LIBERECKÝ KRAJ – 60 000 KČ

Náplň práce:
- Zajištění zásobování materiálu a následná kontrola jeho kvality
- Zpracovávat a kontrolovat stavební rozpočty
- Komunikace s investory
- Připravovat a kalkulovat cenové nabídky
- Vedení související dokumentace a evidence
- Zajištění a kompletace dokladů podle podmínek zadávací dokumentaceZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
50 000 Kč
Pracoviště:
Liberec
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

- Min. SŠ vzdělání
- Min. 1 rok praxe na obdobné pozici
- Znalost programů KROS a ASPE
- Řidičský průkaz sk. B

Bonusy:

- Služební automobil pro soukromé účely
- Finanční odměny
- Týden dovolené navíc

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Přípravář
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Liberec (GR)
(+420) 489 208 930
d#kozusnik#402897203203|applications#grafton#cz

Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?



Cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte nastavení o souborech cookies.

Nastavení cookies  Přijmout všechny cookies