Asistent / asistentka v advokátní kanceláři - vhodné i pro absolventy - zkrácený úvazek

Advokátní kancelář Vácha & Kolář

Více informací o společnosti naleznete na www.vachakolar.cz.

Místo práce: Rumunská 21/29, Praha 2 - Vinohrady

Termín nástupu: možný ihned nebo dle dohody

V případě zájmu, prosím, zašlete svůj životopis a motivační dopis v českém jazyce.
Pro odpověď na tuto pozici, prosím, používejte pouze e-mailovou adresu: mgrmichalkadlec@gmail.com

Pro bližší informace volejte na tel.: 602 190 429 - Mgr. Michal Kadlec.

Na tuto pracovní pozici, můžete reagovat pouze do 13. 10. 2023. Po tomto datu, prosím, neodpovídejte.

Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Částečný úvazek
Podmínky:

• SŠ obchodního zaměření - vhodné pro absolventy
• pokročilá znalost práce na PC
• desetiprstová hmatová metoda - min. 220 čistých úhozů za minutu
• výborná znalost české spisovné gramatiky - podmínkou
• dobré komunikační a organizační schopnosti
• reprezentativní vzhled
• příjemné vystupování, pečlivost, spolehlivost

Výhodu:
• zkušenost na obdobné pozici
• znalost AJ
• zkušenost s programy ASPI a ABRA

Náplň práce:

• zajištění chodu kanceláře
• korektury textu v ČJ
• zpracování zápisů z jednání
• základní správa PC, práce s internetem
• vyřizování telefonních hovorů a emailů, vítání návštěv a příprava občerstvení pro klienty, formátování a úpravy textů, správa datové schránky, kontrola stavu zásob drogerie, kancelářských potřeb a občerstvení a jejich objednávání, příprava podkladů pro fakturaci,
• vedení kancelářské pokladny
• spolupráce s externí účetní

Nabízíme / benefity:

• práce na zkrácený úvazek (pracovní smlouva na dobu neurčitou) - čtyři pracovní dny v týdnu
• pracovní doba, dovolená atd. vše v rozsahu a v souladu se zákoníkem práce
• stabilní a dlouhodobé zaměstnání v zavedené kanceláři
• přátelské pracovní prostředí
• vstřícnost individuálním potřebám
• odpovídající finanční ohodnocení
• zodpovědnou a samostatnou práci
• proplacení jízdného na pražskou MHD

Mzdové ohodnocení 25 000 Kč čistého / měsíc.

Nástup:
možný ihned nebo dle dohody
Obor a Profese:
Administrativa - Asistentka
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Eva Grundová
+420224819391
egrundova|jobsystem#cz

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 



Cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte nastavení o souborech cookies.

Nastavení cookies  Přijmout všechny cookies