NÁKUPČÍ LIBEREC

Máš zkušenosti s nákupem v automotive či strojírenském průmyslu? Potom se nám s radostí ozvi! Máme zde pozici:

NÁKUPČÍ LIBEREC

Na co se můžeš těšit:

-odpovědnost za výběr, složení a konečnou cenu materiálu
-vybereš vhodné dodavatele
-povedeš výběrová řízení s dodavateli a porovnáš, který bude nejlepší
-komunikace s dodavateli
-reporting pro vedení firmy
-sjednání cen, množství a dodacích termínůZašlete nám svůj životopis v českém jazyce a pokud máte i v anglickém jazyce. Více podobných pozic naleznete na https://www.grafton.cz/cs/job-search

Plat od:
45 000 Kč
Pracoviště:
Liberec
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

-SŠ vzdělání
-AJ výhodou
-odpovídající praxe

Cizí jazyk:

Anglicky

Bonusy:

- 13. a 14. plat
- 25 dnů dovolené
- měsíční bonusy
- bonus na Vánoce a na dovolenou
- stravenky
- odměny za životní jubilea a pracovní jubilea a další- finanční bonusy (měsíční, roční, bonus na dovolenou, bonus na Vánoce)

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Nákupčí
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Pro Liberec (GR)
(+420) 489 208 930
E#Kahudova#402025203203|applications#grafton#cz

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat? 

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.



Cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte nastavení o souborech cookies.

Nastavení cookies  Přijmout všechny cookies