Hlavní účetní

Vaše náplň práce

Hledáme zkušeného kandidáta/tku se zkušeností na obdobné pozici v rámci výrobní společnosti.

Vaším úkolem bude zejména:

  • vedení týmu 15 účetních
  • zodpovědnost za vedení účetnictví ve společnosti, nastavení kontrolních mechanismů, vykonávání kontrol
  • zodpovědnost za měsíční a roční účetní uzávěrky
  • příprava podkladů a spolupráce s daňovými poradci a auditory
  • zajištění dodržování účetních postupů, interních kontrol, příprava reportů pro vedení a auditorské účely
  • spolupráce s dalšími odděleními při plánování rozpočtu a evidenci nákladů
  • účtování specifických účetní případů (především v souvislosti s majetkem, rezervy, opravné položky)
  • řešení účetních a daňových aspektů při nastavování vnitřních procesů společnosti
  • příprava podkladů pro vyhodnocení transferových cen


 

Váš profil
  • ukončené VŠ/SŠ
  • zkušenost s vedením týmu
  • detailní znalost účetních principů, daňových předpisů a související legislativy
  • znalost práce s MS Excel, SAP výhodou
  • schopnost analyzovat a interpretovat finanční údaje s důrazem na přesnost
  • výborné organizační schopnosti a schopnost řídit a motivovat tým


Naše nabídka
  • široká škála benefitů - mj. 5 týdnů dovolené, 3 dny sick days, Cafeterie
  • motivující práce, kde vidíte denně výsledky, spolupráce se sehraným týmem
  • budete součástí špičkové a stále rostoucí společnosti

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu





Články ze světa práce


Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.