Všeobecní administrativní pracovníci

POŽADUJEME:
středoškolské vzdělání
zkušenost s programy MS Office
dobré organizační a komunikační schopnosti, pracovitost, samostatnost, spolehlivost
týmový hráč s kreativním přístupem
praxe vítána

NÁPLŇ PRÁCE:
komunikace s interními a externími partnery
řízení dílčích částí projektu v souladu s plánem a limity rozpočtu
dokumentace a souborové uložení projektů
sledování postupů projektů, zajištění včasného doručení výsledků

NABÍZÍME:
motivující a inspirující pracovní prostředí
možnost rozvoje v rámci společnosti
profesionální tým s otevřeným přístupem k nápadům
jistota práce v prosperující a stabilní společnosti

NÁSTUP MOŽNÝ OD 07/2023
Pokud si myslíte, že splňujete výše uvedené požadavky a chcete se stát součástí našeho týmu, zašlete nám svůj životopis a motivační dopis.

Plat od:
25 000 - 35 000 Kč
Pracoviště:
Chomutov
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.07.2023
Obor a Profese:
Administrativní pracovník
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Ivana Košanová
reditel|ohkcv#cz

Podobné nabídky

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaATAIRU s.r.o.
od 21 800 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Praha-západLukáš Kabele
od 19 320 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BřeclavMgr. Marcela Petrošová
od 23 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BřeclavMgr. Marcela Petrošová
od 23 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

PrahaTatýrek Jiří
23 000 - 30 000 Kč

Články ze světa práce


Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.



Cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte nastavení o souborech cookies.

Nastavení cookies  Přijmout všechny cookies