1. kontakt telefonicky, e-mailem, osobně po předchozí e-mailové nebo telefonické domluvě. Tel.: 732 736 238, e-mail: lambrini_christu@asus.comPožadavky: znalost španělského nebo italského jazyka výhodou; znalost anglického jazyka podmínkou; min. SŠ vzdělání (VŠ výhodou); schopnost samostatného řešení problémů, orientace na detail, rychlost, spolehlivost; znalost MS Office (Excel, Outlook, Word); teamový hráč - spolupráce s ostatními členy týmu Náplň práce, pravomoci a zodpovědnosti:- kontaktní osoba pro přidělené firemní zákazníky (reklamační proces PC komponentů - technická znalost není nutná)- řešení každodenních požadavků zákazníků včas, dle interních pravidel a ke spokojenosti zákazníků- 90 % komunikace písemnou formou- v případě potřeby nacházet alternativní, efektivnější řešení požadavků zákazníků- průběžná kontrola procesu obdržení, opravy i odeslání reklamovaných produktů- příprava podkladů k fakturaci, reporting- spolupráce s ostatními odděleními zákaznického servisu - zejména oddělení oprav Zaměstnanecké výhody, benefity:- možnost home office (2 dny v týdnu)- pružná pracovní doba- měsíční / roční bonus- stravenka 190 Kč za odpracovaný den- příspěvek na penzijní připojištění- dodatková dovolená- sick days- jazykové kurzy v pracovní době- SAREZA karta- MULTISPORT karta s příspěvkem zaměstnavatele- volnočasové akce- sleva na nájemném v Heimstaden bytechNástup od: dle dohody