Pracovníci ostrahy, strážní

1. kontakt POUZE telefonicky, e-mailem. Pro informaci volat na uvedený telefon. NECHODIT na pracoviště, kontaktní osoba se tam nenachází. Tel. 734 514 315 v Po-Pá od 10:00-14:00 h. Své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail: nabor.sekuro@gmail.com, nezapomeňte přiložit platné tel. číslo a svou emailovou adresu.
Požadujeme: věk nad 18 let, trestní bezúhonnost, fyzickou zdatnost, příjemné vystupování, zodpovědnost, spolehlivost, flexibilitu, základy práce na PC pro kamerový systém, znalost českého jazyka slovem i písmem. Potravinářský průkaz, praxe a certifikát strážného výhodou.

Náplň práce:
Pochůzky po prodejně, kamerový monitoring, bezpečnostní dohled nad celou prodejnou, zajištění ostrahy a ochrany majetku a osob, kontrola zabezpečení zboží před krádeží- čipování zboží.
Spolupráce s Policií ČR při zadržení osob páchajících trestnou činnost.

Nabízíme:
Práci na denní směny, 6,8 nebo 12 hod. směny, nastavení pracovního fondu dle dohody s managerem.
Jedná se o pracovní poměr na dobu určitou, s možností prodloužení pracovního poměru.
Práce na HPP a DPP, možnost profesního růstu do mobilního autotýmu.
Možnost vyplácení zálohy na mzdu, zprostředkování certifikátu strážného, interní školení.
Vhodné také pro absolventy, osoby s OZZ, OZP s invaliditou 1. a 2. stupně, nesmí se však týkat pohybového ústrojí.

Po dohodě nástup možný ihned.

Plat od:
115 - 120 Kč
Pracoviště:
Ostrava
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2023
Obor a Profese:
Pracovník ostrahy
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Vhodné i pro absolventy
ANO
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jitka Gebauerová
734 514 315
nabor#sekuro|gmail#com


Články ze světa práce


Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?



Cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte nastavení o souborech cookies.

Nastavení cookies  Přijmout všechny cookies