Kurýr na našem skútru - Evropská (až 2300Kč/den + dýška)

Jsme DODO, kurýrní společnost, která šetří lidem čas! Expresní doručování, neustále se vyvíjející logistické postupy a chytré plánování nám není cizí, a proto aktuálně rozšiřujeme řady našich kurýrů na skútru, kteří by se na expresním doručování jídel z pobočky v Dejvicích (Etiopská 686/3) chtěli podílet! Co tě u nás v DODO čeká? - rozvoz menších objednávek fastfoodových produktů našimi firemními elektro-skútry - rozvoz v pevně stanovené časy, a to buď od 10:30 do 17:00 nebo od 17:00 do 22:00 (některé pobočky rozváží až do 23:30); případně celodenně - trasy rozvozu ti bude plánovat dispečink přes naší interně vyvíjenou aplikaci GAIA - přijímání plateb od zákazníků ať už v hotovosti, stravenkách nebo platebním terminálem
Vhodné pro: ženy na MD, absolventy, OSVČ,
Poznámka k platu: Denní mzda. Mzda v Kč.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.