Zákaznický servis s AJ + komunikace se třetími zeměmi
Vaše náplň práce- každodenní komunikace v anglickém jazyce se zákazníky a distributory
- vyřizovaní telefonických, ale především písemných dotazů na produkty
- zpracovávání objednávek od vystavení faktury až po zajištění včasného doručení zákazníkovi
Váš profil- velmi dobrá znalost AJ
- zkušenosti z oblasti logistiky, nákupu nebo zákaznické péče
- předpoklady ke zvládání náročných situací při jednání se zákazníky
- zkušenosti s vývozem do třetích zemí a s platebními podmínkami jako je dokumentární akreditiv a inkaso
- výhodou je znalost např. egyptských certifikátů, celních dokumentů pro Turecko
Naše nabídka- čeká Vás široká škála firemních benefitů - např. dovolená navíc, flexibilní pracovní doba s možností home office, jazykové kurzy, firemní akce aj., ale hlavně zázemí úspěšné mezinárodní výrobní společnosti, pro kterou je radost pracovat
- místo pracoviště: okres Nový Jičín
Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.
Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.