Úklid pro OZP - Městský úřad Boskovice, 116 Kč/hod., stravenky, zkrácený úvazek, volné víkendy, náborák 10 200 Kč, nástup ihned

Bezpečnostní a úklidová firma FORCORP GROUP hledá pracovníky úklidu OZP. Pracoviště: Městský úřad Boskovice, Masarykovo nám 4/2, 680 01 Boskovice Náplň práce: • Pravidelný úklid místností ručním nebo strojovým způsobem • Vysávání koberců • Stírání podlah • Vynesení košů • Otření prachu a omaků na nábytku • Úklid sociální zařízení a společných prostor Nabízíme: • HPP • Počet míst: 1 • Směnnost: po-pá-14:00-20:00 hod • Pracovní úvazek: zkrácený – 4hod/den. • Mzda: 116,10 Kč/hod. • Nástup ihned Benefity: • Náborový příspěvek za přivedení pracovníka s OZP – 10.200 Kč • Stravenky • Proplácení vstupní lékařské prohlídky • Dopravné Požadujeme: • Spolehlivost • Výpis z Rejstříku trestů • Chráněné pracovní místo pro OZP (osoba zdravotně znevýhodněná, invalidní důchodce) Nechodit na pracoviště, kontakt pouze telefonicky! Volejte nebo pište o podrobnější informace: 723 612 506, 800 99 11 88, prace@forcorp.cz

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Ostatní uklízeči a pomocníci

SvitavyOPTIMIA facility s.r.o.
od 7 088 Kč

Pomocníci v kuchyni

SvitavyQUAN XIN s.r.o.
od 19 500 Kč

Pracovníci pro ruční praní a žehlení

SvitavyPERCHAR s.r.o.
9 450 - 10 000 Kč




Články ze světa práce


Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.