Technici v ostatních průmyslových oborech jinde neuvedení

náplň práce:
- řízení projektu pro stavby ve firmách jako např. Preol a.s. a jiné
- zajišťování organizace staveniště a řídění provozu na něm
- koordinace práce podřízených mistrů a jejich pracovních čet, stejně tak i kapacity provádějících firem nebo činnost externích dodavatelských firem
- zajišťování technických parametrů a dohlížení na ně
- evidence případné vícepráce nebo méněpráce
- vedení předáků jednotlivých strojních skupin
- dozor nad subdodavateli
- zodpovědnost za dodržení harmonogramu a nákladů

Požadujeme:
- praxi na obdobné pozici min 2 roky (ideálně v chemickém průmyslu)
- stavební nebo strojní vzdělaní

Nabízíme: odpovídající platové ohodnocení od 40.000 Kč do 60.000 Kč, podíl na zisku z realizovaných zakázek, dotované stravování, automobil i k soukromému užití.
Způsob prvního kontaktu zaměstnavatele: e-mailem.

Plat od:
40 000 - 60 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
13.03.2024
Obor a Profese:
Specialista vývojového týmu
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Klára Vavrošová
techmontczech|seznam#cz






Články ze světa práce


Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.