Průmysloví a produktoví designéři

Prvotní kontakt: e-mail: vera.brabcova@afd.cz, afd@afd.cz

Pracovní náplň:
- Vytváření digitální a printových výstupů dle zadání
- Koncepčně-výtvarné směřování projektu
- Předtisková příprava a Print Proof výstupy a analýza
- Prezentace výstupů směr do týmu, popř. i klientovi

Odbornost :
Znalost Adobe CC Znalost problematiky DTP
Minimálně 2 roky praxe
Osobní vlastnosti (dovednosti, schopnosti): Výtvarné cítění, komunikativnost, samostatnost, dobré argumentační a prezentační schopnosti

Zaměstnanecké výhody:
5 TÝDNŮ DOVOLENÉ
PRUŽNÁ PRACOVNÍ DOBA
PŘÍSPĚVEK NA ŽIVOTNÍ POJIŠTĚNÍ A PENZIJNÍ SPOŘENÍ 12,000 Kč ROČNĚ STRAVENKY 100 KČ
PŘÍSPĚVEK NA JAZYKOVOU VÝUKU

Plat od:
20 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.01.2021
Obor a Profese:
Trade Marketing
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Bc., Ing. Brabcová Věra
326219547
vera#brabcova|afd#cz, afd|afd#cz






Podobné nabídky práce

Průmysloví a produktoví designéři

PrahaASKO a.s.
40 000 - 50 000 Kč

Průmysloví a produktoví designéři

BrnoKompan Czech Republic s.r.o.
od 35 000 Kč

Průmysloví a produktoví designéři

PrahaINTERIÉRY JANKŮ Zakázková výro
25 000 - 35 000 Kč

Průmysloví a produktoví designéři

České BudějoviceMektec Manufacturing Corporati
od 66 000 Kč

Články ze světa práce


Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.