Správci objektů

Hurieiev Ihor, tel.: +420 604 900 989; Po-Pá 9-18h., e-mail: office@dvc-company.com Povinnosti pracovníka: Spoluúčast na úklidu, drobnách opravách a údržbě interiéru budov, řešení nevhodného chování nájemníků a návštěvníků jako je hlučnost nebo poškozování majetku, informování vedení a majitelů budov o nutnosti větších oprav, obchůzky budovami za účelem kontroly a zajištění bezpečnosti, evidence registrací a poskytování pravidel o domovním řádu. Zaměstnanecké výhody: zaškolení, ubytování. Práce v přátelském kolektivu s možností dalšího kariérního růstu.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Správci objektů

PrahaSkor Team s.r.o.
od 19 500 Kč

Správci objektů

PrahaWINEPRO s.r.o.
od 21 300 Kč

Správci objektů

PrahaKAHORO Beta s.r.o.
od 252 Kč

Správci objektů

PrahaPoleshchuk & Synové a.s.
od 21 300 Kč

Správci objektů

PrahaJ.N.Nova - spol. s r.o.
od 35 000 Kč

Správci objektů

PrahaOREA HOTELS s.r.o.
28 000 - 30 000 Kč



Podobné nabídky práce

Správci objektů

ZnojmoEXbuy s.r.o.
24 500 - 26 000 Kč

Správci objektů

OstravaBaM real, s.r.o.
od 30 000 Kč

Správci objektů

TáborZákladní škola Tábor, Zborovsk
18 900 - 25 290 Kč

Správci objektů

Žďár nad SázavouStřední škola obchodní a služe
od 35 000 Kč

Správci objektů

PrahaSkor Team s.r.o.
od 19 500 Kč

Správci objektů

OpavaTechnické služby Opava a. s.
45 000 - 60 000 Kč

Články ze světa práce


Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.