Obchodní referent/ka - využití NJ a AJ

Vaše náplň práce
  • komunikace s německy mluvícími zákazníky
  • zpracování objednávek zboží do systému, následná koordinace dodávek dle potřeb zákazníka, realizace expedic (zajištění dopravy, fakturace atd.)
  • administrativní činnost
  • reporting, analýzy
  • řešení zákaznických reklamací

Váš profil
  • SŠ/VŠ vzdělání
  • znalost NJ - pokročilá úroveň, znalost AJ - min. B1-B2
  • praxe ve výrobní společnosti na zákaznickém servisu velkou výhodou
  • prozákaznický přístup, samostatnost, schopnost fungovat v týmu i samostatně
  • dobrá uživatelská znalost MS Office + SAP výhodou

Naše nabídka
  • smlouva na HPP – stabilní zaměstnání u stabilní firmy
  • možnost práce částečně formou HOME OFFICE
  • flexibilní pracovní doba
  • bonusy
  • dotované závodní stravování
  • 20 + 5 dní dovolené navíc
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • možnost dalšího vzdělávání a profesního růstu
  • firemní akce


Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?