Specialista náběhových projektů

Vaše náplň práce
  • Účast na strategických vyjednáváních
  • Zabezpečení dostupnosti materiálu v rané fázi projektu / plánování materiálu
  • Spolupráce s odděleními New product launch, SQM, Sales central SCM
  • Podpůrná činnost navazující na projekt
  • Implementace logistických toků
  • Údržba logistických dat v SAPu

Váš profil
  • Znalost SCM procesů, dodavatelská SCM
  • Znalost zákaznického SCM výhodou
  • Znalost zákaznických portálů výhodou
  • Zkušenosti s projektovou činností výhodou
  • Ochota učit se novým věcem
  • Znalost SAP a pokročilá znalost MS Excel
  • Komunikativní úroveň anglického jazyka

Naše nabídka
  • Zázemí v silné mezinárodní skupině firem
  • Přístup k nejnovějším technologiím
  • Moderní prostředí a sehraný tým
  • Zajímavá výše základní mzdy, odměn i ročních bonusů
  • Pružná pracovní doba
  • 25 dnů dovolené, příspěvek na penzijní připojištění
  • Příspěvek na stravování, firemní kantýna a další pestrá škála z benefit programu
  • Nástup možný dohodou
  • Místo práce: okres Nový Jičín


Těšíme se na Vaše reakce zasláním profesního životopisu, ať může probrat detaily této nové pracovní výzvy. Děkujeme.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu

Prokrastinace v práci: Překonávání skluzu v pracovním procesu
Znáte to, jak se vám nechce začínat nový úkol a nebo odkládáte své povinnosti na potom a místo nich děláte jiné věci? Prokrastinace je jevem, který mnozí z nás znají a často zažívají. Ať už jde o pracovní úkoly nebo osobní rovinu, prokrastinace může mít negativní dopad na produktivitu, kvalitu práce a váš celkový pocit naplnění. Víte, jaké jsou její příčiny a jak prokrastinaci předcházet, či jak ji překonat?