Senior účetní - nadnárodní společnost, Praha

Vaše náplň práce
  • Účtování společností v rámci skupiny, účtování přijatých faktur, rekonciliace bankovních výpisů, odsouhlasení sald pohledávek a závazků, účtování dlouhodobého majetku, účtování mezd
  • Vystavovaní faktur, odpovědnost za měsíční a roční účetní závěrku vybraných společností
  • Spolupráce s externími daňovými poradci společnosti
  • Účtování v účetním systému Netsuite
  • Vedení příslušné administrativy


Váš profil
  • SŠ / VŠ vzdelání - ekonomie
  • Zkušenosti min 3 roky na pozici samostatný/á účetní
  • Znalost angličtiny na komunikativní úrovni podmínkou
  • Samostatnost, analytické myšlení, pracovitost
  • Vynikající znalost MS Office – Excel
  • Znalost účetního programu Netsuite je výhodou


Naše nabídka
  • Stabilní práce na HPP v mezinárodním, přátelském kolektivu
  • 5 týdnů dovolené, 3 dny sick days, notebook, služební telefon
  • MultiSport kartu, stravenkovou kartu, jazykové kurzy a další benefity
  • Vynikající finanční ohodnocení



Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?

Jak si přivydělávat během mateřské/rodičovské dovolené?
S příchodem nového člena rodiny nepřichází jen radost, ale také vyšší rodinné výdaje. Je tedy logické, že ženy často hledají možnosti přivýdělku, nebo nechtějí přestat podnikat. Jaká jsou omezení, která vás potkají při podnikání na mateřské/rodičovské dovolené?

Co prozradí řeč těla při hovoru?

Co prozradí řeč těla při hovoru?
Řeč těla je univerzálním jazykem, který o vás dokáže prozradit někdy více než slova a tím ovlivnit průběh celého rozhovoru. Při pohovoru myslete na to, co vaše tělo vysílá za signály. Neverbální projev o vás prozradí mnohé a zároveň díky němu můžete číst z řeči těla personalisty naproti vám.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?