Odborní administrativní pracovníci v oblasti zdravotnictví

ASISTENT/-KA ZUBNÍ ORDINACE - zkušenost s asistentskou prací - zkušenost s prací na PC (MS office) - znalost cizího jazyka - RU, AJ (komunikace se zahraničními klienty) HLÁSIT SE: Duchoňová Erika, tel.: 608 186 449, e-mail: erika.duchonova@filbergroup.cz, berchin@filbergroup.cz

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Vedoucí ostatních úředníků

NymburkUNISPO Bezno s.r.o.
45 000 - 55 000 Kč

Vedoucí v oblasti administrativních agend

PrahaSTAVINVEST GLOBAL Zeta s.r.o.
od 63 000 Kč

Vedoucí v oblasti administrativních agend

PrachaticeMěsto Vimperk
od 23 390 Kč

Písaři

Hradec KrálovéOKRESNÍ SOUD V HRADCI KRÁLOVÉ
19 680 - 27 260 Kč

Články ze světa práce


Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?