Ostatní pracovníci v sociálních službách v oblasti ambulantních a terénních služeb a domácí péče

Požadavky: vzdělání min. VOŠ. nebo Bc. v oblasti sociální práce, komunikační a organizační schopnosti, spolehlivost, ŘP sk. B, ochotu vzdělávat se, může být vyžadován výpis z ztrestního rejstříku, připravenost pracovat v souladu s křesťanskými hodnotami a principym, očkování proti hepatitidě typu B, časová flexibilita Nabízíme: smysluplnou práci, 5 týdnů dovolené, stravenky, podporu dalšího vzdělávání, možnost supervize K přihlášce je třeba přiložit motivační dopis, ve kterém stručně uvedete svoji motivaci k výkonu této práce a strukturovaný životopis včetně dosavadní praxe. Vybraní zájemci budou pozváni k osobnímu pohovoru. Předpokládaný nástup: dle dohody Nástupní hrubá mzda na celý úvazek: 28.000 Kč + příplatky Přihlášky zasílejte: poštou na adresu: Oblastní charita Klatovy, Václavská ulice 12, 339 01 Klatovy nebo e-mailem na adresu: vladimira.flaxova@klatovy.charita.cz Více najdete o službách na stránkách Oblastní charity Klatovy: www.charitakt.cz

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Sanitáři

OlomoucJitrocel rehabilitační centrum
25 000 - 27 000 Kč

Sanitáři

Praha-západZáchranná služba ASČR Praha-zá
18 900 - 23 000 Kč

Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

Nový BorOSTARA, příspěvková organizace
20 250 - 27 570 Kč

Pracovníci přímé obslužné péče v oblasti pobytové péče

OpavaStřední škola, Dětský domov a
od 21 750 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?