Vaše náplň práce- zpracování DPH, daňových výkazů a příprava roční účetní uzávěrky
- příprava podkladů pro interní a externí audity
- měsíční uzávěrka a kontrola nákladových účtů
- komunikace s úřady a orgány příslušné státní správy
- úzká spolupráce s FŘ
- účtování dlouhodobého majetku
- dozor nad transakcemi a jejich kontrola, zajištění správného zaúčtování
- analýza dodavatelů
- reporty, statistiky
Váš profil- vzdělání v oblasti ekonomiky a financí (SŠ/VŠ)
- praxe na podobné pozici min. 2 roky
- AJ na komunikativní úrovni, min. B2 (denní ústní a písemná komunikace se zahraničními středisky)
- SAP na uživatelské úrovni nutný (případně jiný ERP systém, např. Navision, Helios)
Naše nabídka- individuálně hodnocená mzda dle Vaší praxe a zkušeností
- pružná pracovní doba (37,5h/týden)
- 5 týdnů dovolené + 5 dní sick day
- příspěvek na dojezd do zaměstnání
- možnost využít závodní stravování s příspěvkem zaměstnavatele
- jazykové a odborné stravování
- služební cesty do zahraničí
Místo výkonu práce - výrobní závod Strakonice
Dané místo již bylo obsazeno.
Doporučujeme si prohlédnout podobné nabídky, případně si vyhledat jiné vyhovující pracovní nabídky.