Operátoři telefonních panelů

Telefonista pro internetové portály - volná pracovní doba Náplň práce: komunikace se stávajícími i novými zákazníky, související administrativa. Požadujeme: uživatelskou úroveň práce na PC, dobré komunikační schopnosti, pečlivost a spolehlivost. Minimálně SŠ vzdělání nebo vyučení s maturitou. Nabízíme: GARANCE MINIMÁLNÍ MZDY 27 000,- Kč /měsíc, práci v přátelském kolektivu, moderní pracovní prostředí v centru Brna, denní úvazek dle Vašich potřeb 4 - 8 hodin, možnost volné pracovní doby, volné svátky a víkendy, zaměstnanecké benefity (stravenky, sick days, pobyt na Pálavě nebo v Bulharsku). poloha přímo v centru Hodonína se snadnou dostupností z vlakového i autobusového nádraží. Nástup dle dohody. V případě zájmu o pozici nám, prosím, zašlete svůj životopis a my Vás budeme kontaktovat. Kontakt: Personální oddělení, E-mail: personalni@amaxsro.cz Tel.: 544 529 940, AMAX, s.r.o., Orlí 17, Brno 602 00, www.facebook.com/amaxsro, www.amaxsro.cz Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu životopisných dat, uvedených v zaslaném CV pro AMAX, s.r.o., IČO 26312549, dává žadatel o zaměstnání souhlas k jejich zpracování a uchování v personální databázi. Tento souhlas platí až do jeho odvolání. Současně tím potvrzuje, že osobní údaje uvedené v zaslaném životopise jsou pravdivé a přesné.

Plat od:
27 000 - 35 000 Kč
Pracoviště:
Hodonín
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
01.06.2023
Obor a Profese:
Pracovník call centra
Min. vzdělání:
Střední odborné vzdělání s maturitou
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Lenka Matulová
544529944
personalni|amaxsro#cz


Články ze světa práce


Jak na ukončení pracovního poměru

Jak na ukončení pracovního poměru
Co všechno potřebujete vědět, když chcete ukončit pracovní poměr? Kdy můžete dostat výpověď od zaměstnavatele a kdy a jak můžete podat výpověď vy? Jaká je délka výpovědní doby? Na tyto a další otázky jsme odpověděli v našem článku.

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené

Návrat do práce po mateřské/rodičovské dovolené
Taky je vám lehce mdlo při představě všech změn, které jsou s návratem do práce spojené? Je vůbec možné se připravit tak, aby vše proběhlo hladce? Přichází období transformace, které je výzvou pro celou rodinu. Přečtěte si naše tipy, které Vám mohou návrat do práce zjednodušit.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?



Cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte nastavení o souborech cookies.

Nastavení cookies  Přijmout všechny cookies