Daňový konzultant (poradenská společnost, DPPO), fajn kolektiv, P4

Vaše náplň práce
  • poskytování konzultací v oblasti daňové problematiky,
  • zpracování daňových přiznání pro klienty a jejich zastupování při jednání s finančním úřadem,
  • příprava a zpracování odborných stanovisek českým i zahraničním klientům
  • účast na speciálních projektech,
  • ověřování účetnictví z daňového hlediska,
  • odborné projednávání s členy daňového týmu a s klienty,

Váš profil

Hledáme uchazeče, kteří:

  • jsou absolventy VŠ nejlépe ekonomického směru,
  • mají alespoň 1 rok praxe z poradenství nebo v ekonomickém oddělení,
  • umějí v excelu používat filtry a základní funkce,
  • se nebojí komunikovat anglicky a německy se zahraničními klienty e-mailem a telefonicky,
  • chtějí pracovat ve skvělém týmu se zkušenými kolegy 

Naše nabídka

Získáte zde: 

  • rozvoj Vašich zkušeností a znalostí,
  • práci ve skvělém týmu poradců,
  • účast na odborných školeních, celofiremních i mimopracovních akcích,
  • podporu profesních kvalifikací, jazykového vzdělávání a teamových aktivit,
  • práci v moderních prostorách s relax místností a kavárnou
  • výborná dopravní dostupnost na trase metra C

Pracoviště:
Praha 4
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

Hledáme uchazeče, kteří:

  • jsou absolventy VŠ nejlépe ekonomického směru,
  • mají alespoň 1 rok praxe z poradenství nebo v ekonomickém oddělení,
  • umějí v excelu používat filtry a základní funkce,
  • se nebojí komunikovat anglicky a německy se zahraničními klienty e-mailem a telefonicky,
  • chtějí pracovat ve skvělém týmu se zkušenými kolegy 

Bonusy:

Získáte zde: 

  • rozvoj Vašich zkušeností a znalostí,
  • práci ve skvělém týmu poradců,
  • účast na odborných školeních, celofiremních i mimopracovních akcích,
  • podporu profesních kvalifikací, jazykového vzdělávání a teamových aktivit,
  • práci v moderních prostorách s relax místností a kavárnou
  • výborná dopravní dostupnost na trase metra C

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Bankovnictví a finanční služby, Bankovnictví a finanční služby: Daňový poradce/specialista
Min. vzdělání:
Nezáleží na vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Lenka Majorová
+420730526120
l#majorova|trenkwalder#com

Články ze světa práce


Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Home office se stává stále populárnějším!

Home office se stává stále populárnějším!
Práce z domova je od dob koronavirové epidemie stále populárnější. Většina firem, která tzv. home office zavedla, jej ponechala alespoň v určité míře dodnes. Jaké jsou její výhody a nevýhody? Dle průzkumů Ministerstva práce a sociálních věcí, které se dotazovalo především na výhody, limity a celkovou spokojenost zaměstnanců a vedoucích pracovníků, převážná většina dotázaných hodnotí práci z domova pozitivně. Jaká přesně přináší pozitiva/negativa?



Cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte nastavení o souborech cookies.

Nastavení cookies  Přijmout všechny cookies