Specialista zákaznického servisu
Vaše náplň práce- komplexní zajištění objednávky po celém průběhu – příjem objednávky, zadání do výroby, expedice, fakturace, kalkulace slev, atd.,
- spolupráce na přípravě a aktualizaci plánů prodeje
- podpora obchodních manažerů s přípravou pravidelných reportů
- pravidelným vyhodnocováním prodejů všem obchodním partnerům
- pravidelnou přípravou obchodních analýz
- sledování pohledávek a jejich splatnosti
- komunikace se zákazníky
Váš profil- SŠ/VŠ obchodního, ekonomického nebo technického směru,
- zkušenost 2 roky na obdobné pozici,
- perfektní znalost MS Excel (analýza dat, kontingenční tabulky, vyhledávací funkce apod.),
- analytické schopnosti, komunikační dovednosti, preciznost, flexibilita, zodpovědnost, samostatnost,
- komunikativní znalost AJ – B1
Naše nabídka- 5 týdnů dovolené
- možnost částečné práce z domova
- odborné školeni a možnost profesního růstu
- pravidelné kurzy AJ na pracovišti
- příspěvek na stravu a na penzijní připojištění
- multisport karta
- firemní akce
- káva zdarma
Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.
Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.