Asistent/ka vedení společnosti

Vaše náplň práce
  • zajištění administrativního chodu vedení společnosti a sekretariátu
  • správa příchozí a odchozí písemné i elektronické pošty, obsluha datové schránky, vedení smluv a archivu, zajišťování kancelářských potřeb, zpracování operativních úkolů, vyřizování záležitostí mimo pracoviště (jednání na úřadech apod.) 
  • zajišťování a příprava podkladů pro jednání vedení společnosti a k interním poradám, zpracování zápisů z porad, evidence úkolů a reportů
  • vedení smluv, cenových rozhodnutí a vyhlášek, zadávání revizí, kontrol atd. do systému Helios
  • spolupráce s manažerem zakázky na tvorbě dokumentace pro předání stavby

Váš profil
  • zkušenosti na obdobné pozici výhodou 
  • zodpovědnost, spolehlivost, samostatnost, pečlivost, flexibilitu, organizační schopnosti, schopnost samostatné i týmové práce, ochotu učit se novým věcem 
  • velmi dobrá znalost MS Office, výhodou SW Helios
  • řidičský průkaz sk. B 

Naše nabídka
  • práce v kvalitní české společnosti s dlouholetou tradicí, s jistotou stabilního zaměstnání 
  • zajímavé mzdové ohodnocení 
  • 13. mzda
  • stravenky
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • výhodné mobilní tarify i pro rodinné příslušníky 

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.


Podobné pracovní nabídky v regionu

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoKyndryl Client Center, s.r.o.
od 40 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoPM Věžníková, s.r.o.
30 000 - 60 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoStatutární město Brno
20 130 - 29 520 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoStatutární město Brno
23 390 - 34 370 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoStatutární město Brno
23 390 - 34 370 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoGenerální finanční ředitelství
27 190 - 38 170 Kč



Podobné nabídky práce

Všeobecní administrativní pracovníci

PrachaticeWANNER s.r.o.
od 30 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

TřinecStatutární město Třinec
21 800 - 29 520 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

České BudějoviceZdravotnická záchranná služba
20 130 - 29 520 Kč

Úředníci vnitřních věcí státu a regionálního rozvoje

LitoměřiceMěsto Terezín
21 710 - 38 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

Frýdek-MístekSIMON FM s.r.o.
od 20 000 Kč

Všeobecní administrativní pracovníci

BrnoKyndryl Client Center, s.r.o.
od 40 000 Kč

Články ze světa práce


Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?

Na jaké daňové úlevy má nárok rodina s dětmi?
Pořídit si v dnešní době dítě je pro rodiče finančně velmi nákladné. Podle ekonomických propočtů utratí rodina průměrně za jedno dítě do jeho plnoletosti cca 1,8 až 2 miliony korun. Každá ušetřená koruna je tedy více než vítaná. Rodinám pomáhají také daňová zvýhodnění na dítě. Jaká to jsou a jak je rodina uplatní?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.