Pracovníci v oblasti marketingu, propagace a reklamy

Jsme jednou z největších poradenských společností na českém i slovenském trhu, která dokázala efektivně propojit dva prestižní obory s vysokým potenciálem - finance a reality. Od roku 1998 jsme získali na českém trhu důvěru více než 640 000 klientů. Co Tě čeká: " plánování a tvorba obsahu v oblasti marketingu, webových stránek, značky společnosti, " sledování a spravování sociálních sítí - Facebook, Instagram, Linkedln a Twitter, " spolupráce s majitelem pobočky a personalistky v oblasti marketingu, " zhodnocování celého konceptu společnosti. Od nejmenšího detailu až po kompletní marketingovou strategii. Co naopak očekáváme my: " zkušenosti s prací se sociálními sítěmi, " Najít si čas na práci 20 - 50 hodin měsíčně " Komunikativní schopnosti " Uživatelskou znalost práce s PC a internetem " pozitivní a odpovědný přístup Co Ti můžeme nabídnout? " Možnost Home office " Zaškolení " Práci vhodnou pro kohokoliv kdo se chce uplatnit a získat praxi " Flexibilní plánování směn " Možnost seberealizace - využít své nápady a názory " Dohoda o provedení práce Kontaktuj nás na telefonním čísle 601 376 308 /od 8:00 - 16:00/ nebo pošli svůj životopis karel.vana@bcas.cz michaela.gazdova@bcas.cz Z : 15.3.2023

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Obchodní referenti

PrahaPatronus servis Ostrava, s.r.o
21 000 - 30 000 Kč

Instrumentalisté

Karlovy VaryKarlovarský symfonický orchest
od 37 175 Kč

Obchodní referenti

Hradec KrálovéKartáče Souček, s.r.o.
30 000 - 33 000 Kč

Obchodní referenti

BlanskoČeMeBo Electronic a.s.
25 000 - 30 000 Kč

Obchodní referenti

Petainer Czech Holdings s.r.o.
34 000 - 39 000 Kč

Organizátoři konferencí a událostí

PrahaPlatinum Edge Group s.r.o.
od 30 000 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?

Jak správně odpovědět na inzerát nabídky práce?
Hledání nového zaměstnání bývá náročným a občas i zdlouhavým procesem. V této fázi už máte úspěšně první část procesu za sebou - pročítání množství nabídek a hledání těch pro vás vhodných. Teď je potřeba na ně odpovědět tak, aby se vám ozvali zpět a pozvali vás na pohovor. Jak tedy na to? Co by mohlo pomoci?