Pracovníci ostrahy, strážní

Upřesňující údaje: Náplň práce: o Pochůzky v rámci objektu o Koordinační a řídící činnost o Komunikace pomocí radiostanice o Obsluha zařízení operačního střediska, kamerového systému, EZS o Zodpovědnost za dodržování pracovního a návštěvního řádu o Vedení evidence o průběhu služby o Komunikace se servisními organizacemi Požadavky: o Zkušenosti v bezpečnostní službě a znalost EPS, EZS, CCTV - výhodou o Ochota pracovat ve směnném režimu o Základní uživatelské dovednosti práce na PC o Trestní bezúhonnost o Samostatnost, rozhodnost Nabízíme: o Mzdu 125 Kč/h na HPP o Mzdu 140 Kč/h na DPP o Zvýhodněné volání O2 o Pracovní poměr na dobu neurčitou o Příspěvek na stravování o MultiSport kartu o Kompletní uniformu a příspěvek na obuv o Možnost profesního i platového růstu o Zajištění zkoušky profesní kvalifikace o Příspěvek na ubytovnu + možnost zajištění ubytovny o Možnost týdenních výplat o Výroční odměny o Happy days Zázemí stabilní společnosti, MZDA vždy včas Kontakt:Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete svůj životopis přes odpovědní formulář, nebo volejte na BEZPLATNOU linku 800 111 112.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Pracovníci ostrahy, strážní

NymburkOKO 69, s.r.o.
od 123 Kč

Pracovníci ostrahy, strážní

KladnoOKO 69, s.r.o.
od 123 Kč

Pracovníci ostrahy, strážní

ŘíčanyS.B.S. Services s.r.o.
od 18 900 Kč

Pracovníci ostrahy, strážní

České BudějoviceZBU Czech Republic s.r.o.
od 120 Kč

Články ze světa práce


Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?

Jak napsat motivační dopis, aby zaujal?
Motivační dopis se stal nezbytnou součástí procesu hledání práce. V poslední době se dost změnil, už není jen formální přílohou, ale spíše osobním projevem vašeho zájmu o danou práci. Zde je několik klíčových tipů, jak napsat efektivní motivační dopis, který zaujme a přinese pozvání na pohovor.

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?

Jak dosáhnout harmonie mezi pracovním a osobním životem?
V dnešní hektické době, kdy pracovní nároky mohou být náročné, je nalezení harmonie mezi pracovním a osobním životem solidní výzvou. Máte své techniky, jak to zvládnout, nebo se inspirujete našimi radami?