Sekretáři (všeobecní)

První kontakt e-mailem nebo telefonicky Po - Pá od 15:00 - 17:00 hodin.

Hledáme asistentku jednatelů společnosti, která bude zpracovávat administrativní agendu členů vedení, zahrnující přípravu podkladů a dokumentů pro nadřízené zaměstnance či zaměstnavatele, tvořit prezentace, připravovat podklady pro jednání a poradu, dělat z nich zápisy, obsluhovat datovou schránku a spravovat příchozí a odchozí poštu, pečovat o návštěvy v kanceláři a vykonávat dílčí administrativní práce.

Požadujeme: schopnost obsluhovat kancelářskou techniku (PC, tiskárna, scanner), organizovanost, pečlivost a důslednost.

Z důvodu zaměření společnosti požadujeme znalost makedonštiny. Vítáme i znalost chorvatštiny či srbštiny.

Pracovní doba (Po - Pá 8:00 - 16:30)

Souhlas zaměstnavatele se zaměstnaneckou kartou.

Plat od:
35 000 Kč
Pracoviště:
Brno
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
09.03.2023
Obor a Profese:
Recepční
Min. vzdělání:
Základní vzdělání
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Gordan Gasic
774 423 111
gasic|insyn#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

BrnoProvident Financial s.r.o.
27 000 - 54 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

BrnoProvident Financial s.r.o.
26 000 - 34 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

Ústí nad LabemELTE Holding a.s.
21 000 - 24 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

BrnoProvident Financial s.r.o.
27 000 - 54 000 Kč

Sekretáři (všeobecní)

PrahaKarlínblok s.r.o.
od 25 160 Kč

Pracovníci v informačních kancelářích

KyjovMěsto KYJOV
24 100 - 34 820 Kč

Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?

Diskriminace v práci: jak jí předcházet a jak ji řešit?
Diskriminace na pracovišti je nejen neetická, ale v mnoha případech i protiprávní. V České republice existují právní předpisy, které chrání zaměstnance před diskriminací a zároveň stanovují povinnosti zaměstnavatelů. Pojďme se podívat, co je a není diskriminace a s jakými druhy se lze na pracovišti setkat.

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?