Vedoucí ostatních úředníků

Místo výkonu práce: Podnikatelská 160/4, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup možný ihned. Pracovní doba: 7:00-14:30 h. Náplň práce: příprava na řízení projektu české společnosti zaměřené na služby v požární ochraně. Požadujeme: znalost práce na PC, řidičský průkaz sk. B, znalost AJ na úrovni B1 slovem i písmem (znalost NJ výhodou), znalost problematiky požární ochrany v teroii i praxi, čtení technických výkresů a orientace v problematice technické dokumentace, pečlivost, kreativita, nadstandardní pracovní nasazení a výkon. Nabízíme: po zapracování možnost přidělení služebního vozidla i pro soukromé účely, příspěvek na penzijní připojištění. Kontakt pro zájemce: e-mailem.

Plat od:
40 000 - 100 000 Kč
Pracoviště:
Cheb
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
17.01.2024
Obor a Profese:
Pracovník back office
Min. vzdělání:
Vysokoškolské vzdělání - Ing., Mgr. a jiné
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Ing. Roman Hrdý Ph.D.
hrdy|esto#cz






Podobné nabídky práce

Odborní administrativní pracovníci a asistenti

TřebíčTEDOM a.s.
30 000 - 40 000 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

KrnovMěsto Krnov
25 280 - 37 170 Kč

Vedoucí ostatních úředníků

NymburkUNISPO Bezno s.r.o.
45 000 - 55 000 Kč

Vedoucí v oblasti administrativních agend

PrahaSTAVINVEST GLOBAL Zeta s.r.o.
od 63 000 Kč

Články ze světa práce


Znáte svou cenu na trhu práce?

Znáte svou cenu na trhu práce?
Hledáte novou práci nebo uvažujete o změně povolání? A znáte svou cenu na trhu práce? Doporučujeme si zjistit, jaké platy dostávají lidé, kteří pracují na obdobných pozicích. Tento průzkum vám pomůže vytvořit představu, jak byste měli za danou práci být ohodnoceni právě vy.

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?

Kdy a jak se registrovat na úřadu práce?
Víte, že není vaší povinností se registrovat na úřad práce, pokud nechcete? Registrace ovšem přínáší řadu výhod, o něž byste pravděpodobně neradi přišli. Přihlásit se můžete, pokud nemáte žádný příjem ani pracovní poměr a zároveň si hledáte zaměstnání.

Jak správně napsat životopis?

Jak správně napsat životopis?
Strukturovaný životopis (zkráceně CV) je většinou vaším prvním kontaktem se zaměstnavatelem. Pro zaujetí zaměstnavatele je důležité uvést relevantní informace a především vynikající prezentaci svých schopností a zkušeností, přeci jen je to vaše vizitka. Informace uvedené v našem článku by vám mohly pomoci k vytvoření životopisu.