Vaše náplň práce- zpracování a výpočet mezd (cca 210 do budoucna 250)
- vedení evidenčních listů a mzdových karet zaměstnanců, kontrola docházek, evidence neschopenek, OČR, apod.
- roční zúčtování daně, roční mzdová uzávěrka
- tvorba reportů a analýz dle požadavků vedení společnosti
- zpracování exekucí
- komunikace s příslušnými úřady
Váš profil- praxe na pozici mzdová účetní min. 1 rok podmínkou
- orientace v pracovně právní legislativě, znalost zákoníku práce
- uživatelská znalost práce na PC – MS Office (zejména práce v Excelu)
- řidičský průkaz skupiny B (z důvodu dojíždění)
Naše nabídka- zaměstnání v opravdu přátelském kolektivu :)
- flexibilní začátek a konec pracovní doby
- po zapracování možnost - 1 den v týdnu home-office
- smluvní mzdové ohodnocení – individuální domluva dle zkušeností
- bohatý program zaměstnaneckých výhod (13. plat, stravenky, příspěvek na aktivní využití volného času, týden dovolené navíc, příspěvek na penzijní připojištění
Nástup: dohodou, dohodou, nejlépe ihned