Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

KONTAKT : Uhlířová Jana, e-mail: jana@relocare.cz

Požadované dovednosti: řešení problémů, analytické myšlení, dobré písemné a verbální komunikační dovednosti, vedení lidí, schopnost řídit vztahy s externími a interními zákazníky, orientace v procesech a znalost kontrolních mechanismů.

Jazyky: znalost turečtiny a angličtiny

Skills: problem solving, analytical thinking, good writing and verbal communication skills, leadership, ability to manage external and internal customer relations, process orientation and knowledge of controls.

Languages: Turkish and English

Plat od:
53 310 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Nástup:
03.04.2023
Obor a Profese:
Recepční
Min. vzdělání:
Střední vzdělání bez maturity
Zaměstnavatel:
Kontaktní osoba:
Jana Uhlířová
jana|relocare#cz






Podobné nabídky práce

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaMardorm Consult s.r.o.
od 25 560 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaMardorm Consult s.r.o.
od 25 560 Kč

Sekretáři (všeobecní)

Frenštát p. RadhoštěmSTK FREN s.r.o.
od 21 300 Kč

Pracovníci v informačních kancelářích

BřeclavDiakonie ČCE- středisko BETLÉM
od 30 000 Kč

Pracovníci v zákaznických kontaktních centrech

PrahaMardorm Consult s.r.o.
19 700 - 21 000 Kč

Články ze světa práce


První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět

Základní práva zaměstnanců: Co byste měli vědět
Práva zaměstnanců jsou základním stavebním kamenem každého fungujícího pracovního vztahu. Znát svá práva na pracovišti je klíčem pro zajištění férových pracovních podmínek a ochrany před potenciální diskriminací či zneužíváním ze strany zaměstnavatele. V tomto článku se podíváme na několik základní oblastí práv zaměstnanců, kterým by měl každý pracující dobře rozumět.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?