Specialisté v oblasti marketingu

Hlavní pracovní náplň: - mezinárodní obchodní styk, - komunikace se zákazníkem, - sortiment- zahradní technika, - řešení běžné marketingové agendy (letáky, www, sociální sítě, výstavy ...), - účast na některých výstavách, - zodpovědnost za svěřené obchodní regiony, - v budoucnu péče o vybranou značku. Požadujeme: - AJ slovem i písmem, - praxe v oboru 2 roky, - dobrá znalost práce na PC- Microsoft Office, - ŘP sk. B, - loajálnost vůči firmě, technická odbornost, odolnost vůči stresu, - spolehlivost, zručnost, flexibilita a samostatnost, - zkušenosti s obchodem výhodou, - znalost IS HELIOS výhodou, - zkušenosti s marketingem výhodou. Nabízíme: - práci na moderních strojích a zařízeních, - dobré platové podmínky včetně systému odměn, - možnost dalšího vzdělávání a zvyšování kvalifikace, - 5 týdnů dovolené, - odměny za pracovní věrnost firmě, - příspěvek na penzijní připojištění, - sociální výpomoc v mimořádných životních situacích, - bezúročné půjčky na bytové účely, - příspěvek na závodní stravování.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.





Podobné nabídky práce

Specialisté v oblasti marketingu

Praha-západVAFO PRAHA, s.r.o.
40 000 - 50 000 Kč

Specialisté v oblasti marketingu

PříbramDoosan Bobcat EMEA s.r.o.
od 80 000 Kč

Specialisté v oblasti ekonomie

ŠumperkVlastimil Řezníček
30 000 - 40 000 Kč

Specialisté v oblasti marketingu

TáborWEDOS Internet, a.s.
40 000 - 70 000 Kč

Články ze světa práce


Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?

Freelanceřina, to je dřina. Nebo právě naopak?
Práce na vlastní pěst, být v podstatě nezávislým profíkem, získává ve světě stále větší popularitu, ale není vhodná pro každého. V tomto článku se podíváme jaké jsou výhody a nevýhody freelancingu. Je to pro vás to pravé ořechové?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.