Nákupčí i pro juniory (s 13. mzdou!) (až 32.000 Kč)

Baví tě mít přehled? Rádi ti nabídneme 13. mzdu a 5 týdnů dovolené, pokud máš zkušenosti s nákupem a dobré komunikační dovednosti. Právě hledáme nákupčího, který se bude starat o to, abychom měli vždy dostatek materiálu a služeb k dispozici. Pokud to na tebe sedí, zašli nám životopis a my se postaráme o zbytek ?.
* objednávání materiálu, dopravy a služeb
* komunikace s českými i zahraničními dodavateli
* prověřování podmínek (termíny, ceny)
* zadávání dat do interního systému
* příprava a vedení menších výběrových řízení

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Time management a jak efektivně využívat svůj čas

Time management a jak efektivně využívat svůj čas
Dnešní doba nabízí nekonečné možnosti, ale často také přináší přetížení a nedostatek času. Správný time management je klíčovým prvkem pro efektivní rozložení času v každodenním životě. Veškeré úkoly, závazky a cíle můžeme lépe zvládnout, pokud se naučíme efektivně využívat svůj čas. Nabízíme pár tipů, jak toho dosáhnout.

Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.