Referent/ka ve finančním odboru #1901 (mzda na vyžádání)

Pozice: Referentka ve finančním odboru Úřadu městské části města Brno, Brno-Kohoutovice. Místo výkonu práce: Úřad městské části města Brna, Brno-Kohoutovice, Bašného 36, 623 00 Brno.
* komplexní zajišťování účetnictví hlavní činnosti i vedlejší hospodářské činnosti, zpracování přehledů hospodaření vč. analýzy, v případě nesrovnalostí zjednává nápravu
* zajišťování financování organizace (agendy fin. zdrojů, úvěr.agendy, zúčt. a plat. styku)
* analýza pohledávek a závazků,
* samostatné zajišťování agendy daně z přidané hodnoty včetně kontrolního hlášení
* provádění všech předepsaných účetních operací včetně uzávěrkových a inventarizace na těchto bankovních účtech: peněžní fond (fond rezerv a rozvoje), depozita, běžné účty, termínované vklady popř. depozitní směnky,
* zajištění, kontrola a odpovědnost za platební styk s bankami a provádění platebního styku,
* dokladovou inventarizací zajišťuje řádné vedení majetku, pohledávek a závazků,
* vedení knihy došlých faktur (KDF) a knihy odeslaných faktur (KOF), provádění zápisu do KDF a KOF, vystavování faktur, předávání faktur v rámci ÚMČ ke schválení, provádění kontroly věcné správnosti faktur, proplácení faktur,
* účtování o splátkách úvěrů, půjček a dotací včetně jejich komplexní agendy a kontroly,
* evidence a kontrola pojistných smluv MČ a provádění úhrad,
* plnění funkce hlavního účetního a odpovědnost za správnost zaúčtování ve svěřené oblasti dle zákona č. 320/2001Sb., o finanční kontrole, v platném znění,
* spolupráce při interních, statutárních a zákonných auditech a odstraňování zjištěných nedostatků v rozsahu svěřené působnosti,
* zajišťování realizace pomocného analytického přehledu – PAP,
* průběžné seznamování se závaznými předpisy souvisejícími se svěřenou agendou,
* zajišťování a plnění dalších úkolů dle stanoveného druhu práce podle platných předpisů a pokynů nadřízených pracovníků,
* v případě nepřítomnosti zastupuje pokladní ÚMČ, účetní VHČ a účetní HČ v plném rozsahu.

Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Jak zvládnout stres v práci

Jak zvládnout stres v práci
Pracovní stres se čím dál častěji stává součástí moderního profesního života. Dlouhé hodiny v práci, vysoké očekávání nadřízených a neustálý tlak na výkon mohou negativně ovlivňovat vaše zdraví a pohodu. Nicméně existuje několik účinných strategií, které vám mohou pomoci se se stresem v práci vypořádat a udržet si tak psychickou pohodu. Jak tedy na to?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?

Jak a kdy požádat o zvýšení platu?
Žádost o zvýšení platu může být obtížnou a stresující situací, ale pokud máte dobré argumenty, může to být skvělý způsob, jak zvýšit svůj příjem. Důležitým krokem je sepsat si pádné argumenty a žádost správně načasovat. V tomto článku se zaměříme na klíčové kroky, které vám pomohou připravit se na takovou žádost a předložit přesvědčivé argumenty.