Obchodní specialista na průmyslovou automatizaci s AJ (až 65.000 Kč)

Průmyslová automatizace je nejen zajímavé zaměření, ale hlavně sem spadají produkty, který vás budou bavit, budou bavit naše zákazníky a budou bavit všechny ještě dlouho! Jsme sice menší firma obchodního charakteru, ale máme i menší výrobu a kromě dodávání specifických produktů pracujeme i na zakakázkách dle zadání zákazníka. Nyní hledáme posilu pro pobočku přímo v Praze, který se nebojí výzev, baví ho komunikace, rozvoj trhu a hlavně nové technologie. Tak se ozvěte!
* nejprve poznáte naše portfolio a dodavatele produktů spadající primárně do Průmyslu 3.0 a 4.0
* na starost budete mít region Čech - společně s kolegy si rozdělíte oblast
* čeká vás analýza trhu, oslovování zákazníků a vedení obchodních jednání
* jednání s interními odděleními, příprava nabídky a její následná prezentace
* komunikace s dodavateli a sledování aktuálních technologických trendů
* podpora marketingu - práce s webem, účast na veletrzích, atd.

Plat od:
0 - 65 000 Kč
Pracoviště:
Praha
Typ úvazku:
Plný úvazek
Podmínky:

* SŠ/VŠ technického zaměření vítáno
* praxe na obchodní pozici v oblasti průmyslových produktů
* znalost automatizace a alespoň základy elektrotechniky
* chuť rozvíjet nejen sebe, ale i značku svého zaměstnavatele
* AJ pro komunikaci s dodavateli
* ŘP sk. B - aktivní řidič

Bonusy:

* zázemí menší české společnosti s pobočkami i v zahraničí
* zajímavý produkt, který je v dnešní době automatizace nutností
* provize, kvartální odměny za plnění KPI a roční za hospodářský výsledek
* automobil, notebook a telefon samozřejmostí
* volnost - postupně se stanete pánem svého času
* více jak 5 týdnů dovolené
* a další zajímavé odměny...

Nabízíme / benefity:

  • Auto
  • Dovolená navíc
  • Mobilní telefon
  • Notebook

Nástup:
neuvedeno
Obor a Profese:
Prodej a obchod: Specialisté v obchodní sféře a veřejné správě
Min. vzdělání:
Střední všeobecné vzdělání s maturitou
Personální agentura:
Kontaktní osoba:
Barbora Chaloupková
+420 725 428 073
b#chaloupkova|jobscontact#cz

Články ze světa práce


10 základních pravidel úspěšného pohovoru

10 základních pravidel úspěšného pohovoru
Zaujali jste životopisem, pozvali Vás na pohovor a nyní přichází den D. Čemu byste se měli vyhnout a na co se naopak během pohovoru zaměřit? Přečtěte si několik našich rad a zanechte dojem.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?

První den v nové práci? Připravte se na něj.

První den v nové práci? Připravte se na něj.
Na pohovoru jste váleli a vybrali právě vás, gratulujeme! Nyní jsou před vámi první dny na novém pracovišti. Bude to pravděpodobně náročný proces, než si na vše zvyknete, můžete mít i obavy, ale to vše je normální a brzy budete na novém pracovišti jako ryba ve vodě.



Cookies
Soubory cookies a další technologie používáme pro optimalizace stránek i pro marketingové a propagační účely. Informace o Vašem používání našich webových stránek sdílíme také s našimi sociálními, reklamními a analytickými partnery. Kliknutím na „Přijmout všechny cookies“ souhlasíte s našim používáním souborů cookies. Pro více informací navštivte nastavení o souborech cookies.

Nastavení cookies  Přijmout všechny cookies