VÝVOJOVÝ SPECIALISTA

Vaše náplň práce
  • Spolupráce na inovaci a vývoji nových produktů
  • Zajišťuje testování produktů, a to jak od samotného vývoje až po testování funkčních vlastností finálních produktů
  • Podílení se na stávajících tak i budoucích procesech s cílem posouvat hranice výroby.
  • Optimalizace technologických postupů – analyzuje současný stav a navrhuje zlepšování
  • Příprava recepturních listů, technologických postupů
  • Úzká kooperace a technická podpora obchodnímu oddělení k produktům


Váš profil
  • VŠ/SŠ vzdělání v oblasti potravinářské technologie
  • vhodné i pro ambiciozní absolventy bez praxe
  • Znalost HACCP
  • Znalost AJ (pro běžnou komunikaci)
  • orientace v aktuální legislativě
  • samostatnost a aktivní přístup k práci
  • dobré komunikační a organizační schopnosti


Naše nabídka
  • Dynamické prostředí dlouhodobě rostoucí společnosti
  • Příležitost k osobnímu a profesnímu růstu, využití osobního potenciálu
  • Různorodou a zajímavou práci s velkou mírou samostatnosti
  • Flexibilní rozvržení pracovní doby, občasná práce na Home office
  • Notebook, mobil a balíček zaměstnaneckých benefitů


Je nám líto, ale tato pracovní pozice je již obsazena.

Podobné a možná lepší nabídky naleznete zde.






Články ze světa práce


Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?

Meeting, briefing, brainstorming. Domluvíte se ještě v práci bez těchto výrazů?
Ztrácíte se na poradě v záplavě anglických výrazů a občas jen souhlasně kývete? Nebo jsou pro vás slova jako briefing nepostradatelnou součástí firemního slangu? V dnešním globalizovaném pracovním prostředí jsou anglicismy čím dál častější a Česká republika v jejich užívání rozhodně nepokulhává, obzvlášť v nadnárodních korporátech. Proč jsou tato slova oblíbená a co znamenají?

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí

Jak říct šéfovi, že vám něco vadí
Komunikace s nadřízeným může být někdy náročná, zejména pokud mu potřebujete sdělit, že vám něco vadí. Promyslete si proto dobře, zda je vaše výtka věcná a jednejte. Vědět, jak sdělit svému šéfovi, že vám něco vadí patří ke klíčovým dovednostem ve vašem profesním životě.

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?

Soft skills nad hard skills nebo snad nad zlato?
Určité schopnosti vycházející z vašich osobnostních předpokladů, jako empatie, kreativita, rozhodnost, odolnost vůči stresu, schopnost přizpůsobit se, spolupracovat s ostatními, ale také vaše osobní návyky na pracovišti jsou nazývány soft skills (měkké dovednosti). Proč jsou právě tyto dovednosti v poslední době pro zaměstnavatele tak důležité a jak je lze prokázat během pohovoru?